loading...
قزوینی ها
رز بلاگ قزوین بازدید : 161 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)
این زن یک شبه تبدیل به هیولا شد!!!



این خانم 25 ساله شب كریسمس موهایش را رنگ كرد اما صبح هنگامیكه بیدار شد متوجه شد سرش به اندازه یك توپ فوتبال بزرگ شده و چشمانش جایی را نمیبیند. او مدت 3 روز در بیمارستان بستری شد.





خانم كارمن رز میگوید : من از 13 سالگی موهایم را رنگ میكردم حتی شب قبل از رنگ كردن موهایم آن را روی پوست سرم كمی تست كردم اما مشكلی بوجود نیامد.به گزارش پاتوق اینترنتی وی میگوید: لحظات بدی داشتم. صبح كه از خواب بیدار شدم متوجه شدم نیمی از سرم متورم شده و چشمانم جایی را نمیبیند.



سریعا به بیمارستان رفتم و تا آنجا رسیدم متوجه شدم كل سرم متورم شده است. همانجا مرا بستری كردند و به من گفتند علت آن آلرژی به مواد است. بعد از آن سرم شروع به پس دادن عفونت كرد و این بدترین جای قضیه بود چرا كه بوی بدی داشت كه حالم رابه هم میزد.




وی میگوید این اتفاق چندین بار افتاد و به دلیل بستری شدن های متوالی در بیمارستان شغلم را از دست دادم. من نگران خودم نیستم و بیشتر ناراحتی من برای دختران كم سنی است كه ممكن است از این رنگ برای زیباتر شدن موهایشان استفاده كنند . فقط فكر كنید چه بلایی ممكن است سر آنها بیاید.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 13,350
  • بازدید کلی : 168,866